Ochránce

Jak jste si odhlasovali na mém instagramovém profilum mám tu pro vás knižní recenzi.

Jak jistě někteří víte, ráda čtu. Velmi ráda. Čtu všechno možné. Romány, detektivky i thrilleri. Dala jsem Vám na výběr několik knih. Zvítězil u vás tento erotický román s názvem Ochránce.

Knihu napsala spisovatelka Jodi Ellen Malpasová.

O čem kniha je? Je o bývalem vojákkovi Jakeovi, který se stane bodyguardem Camille. Její otec je bohatý Londýňan, kterému vyhrožují. Camille je jeho jedinou dcerou, kterou má s druhou manželkou. Po pár dnech se Jake a Camille do sebe zamilují, i když se tomu Jake brání. Nechce tahat opět emoce do své práce. Po nějaké době, se Logan (Camillin otec) rozhodne Jaka stáhnout, ten však uteče s Camille a zasnoubí se.

Na konci knihy zjistá, že Jake byl ženatý s Monikou, která zemřela. Smíří se s Abbie, jež je sestrou Moniky. Jake konečně pozná svoji čtyřletou dceru Charlotte, o kterou se starala Abbie.

Recenze: Erotický román nebyl tak erotický, jak jsem doufala. Přečetla jsem možná už toho tolik, že mě nic nepřekvapí. Některé scény mi přišli absurdní. Jako jak třeba po únosu našel Jake Camille velmi rychle. Její postava mi příliš nesedla. Nedokázala jsem se s ní vžít. Pro mě byla příliš naivní. Konec chladnokrevného otce, který se nakonec změnil v ustrašeného uplakánka.

Jinak mojí sestřence se kniha velmi líbila. Přečetla jsem toho tolik, že jsem už kritická a ne vše mě nadchne. Na ČBDB má kniha 82%.

Publikoval BarbaraS

Jsem čtyřiadvacetiletá holka, která si nedovede představit život bez psaní. Cvičení mi pomáhá utéct od mých myšlenek, tak jako hlasitá hudba, díky které neslyším svoje myšlenky. Ráda čtu, v poslední době na to nemám tolik času. Jako zabít ptáčka je moji nejoblíbenější knihou.

2 komentáře: „Ochránce

  1. Knížku vůbec neznám 🙂 Naštěstí toho nemám moc přečteného, takže málo která knížka mě nenadchne 😀 Teď jsem dočetla knížky od A. Mayne a bylo to úplně božíí.

    To se mi líbí

Napsat komentář